Iedereen heeft een dominante hersenhelft. E-learning is niet effectief. Je leert best volgens je eigen leerstijl. Betekenisvolle feedback versnelt het leren. (*)
Over opleiden en leren wordt heel wat beweerd. Maar wat is waar en wat zijn populaire leermythes? Onderzoek leert ons wat écht werkt. Zowel in live opleidingen als wanneer we leren op afstand. Met 5 eenvoudige technieken maak je jouw opleidingen of presentaties nog effectiever.
(*) Enkel de laatste van deze vier beweringen is correct
Spreker
Andere infosessies 11u-12u15
- IS 2.6 – Waarom werkt BBS niet en hoe werkt het wel?
- IS 2.2 – Nieuws uit VCA-land
- IS 2.4 – Strategieën effectievere training en vorming
- IS 2.5 – Methoden RA chemische agentia
- IS 2.8 – Preventief alcohol- en drugbeleid
- IS 2.7 – Veilig functioneel testen van machines en installaties
- IS 2.1 – Evolutie milieuwetgeving en raakvlakken preventie
- IS 2.10 – Strafrechtelijke aansprakelijkheid inzake arbeidsveiligheid – VOLZET
- IS 2.9 – Beleid psychosociale risico’s: opstappen en valkuilen
- IS 2.3 – Aanpak van overdreven werkdruk: verplichting en aansprakelijkheid van de werkgever