De welzijnswet schrijft voor dat opdrachtgever en onderaannemer(s) intens moeten communiceren en samenwerken m.b.t. de aspecten van welzijn op het werk. Bovendien bepaalt art. 9 $2 van de welzijnswet de verplichting om tot een doeltreffende samenwerking te komen!
Tijdens deze werksessie wisselen we ervaringen en codes van goede praktijken uit met het accent op “evaluatie en bijsturing”. We bekijken daarbij zowel de rol van opdrachtgever als onderaannemer.
Spreker
Andere werksessies 8u45-10u45
- WS 1.1 – Ergonomische risico’s analyseren
- WS 1.2 – Contractors evalueren en bijsturen
- WS 1.3 – Het belang van je stem in communicatie
- WS 1.4 – Borgen (intern) noodplan
- WS 1.5 – Met goeie gewoonten meer tijd en welzijn
- WS 1.6 – Storytelling: opzetten sensibiliseringscampagne
- WS 1.7 – Betreden van besloten ruimtes
- WS 1.8 – Coachende vaardigheden voor de PA
- WS 1.10 – Veiligheidsgedrag sturen?
- WS 1.12 – Leidinggevenden betrekken bij het welzijnsbeleid
- WS 1.13 – Samenwerken aan de RA
- WS 1.11 – Ernstige AO analyseren
- WS 1.9 – De invloed van trillingen op het lichaam